צרו קשר
ּ

קורס מזכירות כללית

קורס מזכירות כללית + בכירה בפיקוח משרד העבודה

משולב עם קורס מזכירות משפטית

מעצם התפתחות האינטרנט והמשרד הממוחשב, מזכירה צריכה להיות הרבה יותר ממה שנדרש עד היום, המזכירה היא לב ליבו של הארגון. בתחומי אחריותה ניהול המשרד, מענה לשיחות טלפון, טיפול בענייני דואר ובנק, הדפסת מכתבים, ניהול לוחות זמנים, ולא פעם תידרש להכין מצגת קטנה או עיצוב כזה או אחר, הדרישות כל הזמן עולות.

קורס מזכירות יפתח בפניך אפשרויות רבות להתפתחות בתחום הארגוני והניהולי. אין משרד או עסק שמתפתח וגדל שאינו זקוק למזכירה, והמזכירות ה"חדשות" זקוקות להכשרה רבה ומקצועית על מנת לתפוס את מקומן היום בתחום התקשורת. קיימים מספר סוגים של קורסי מזכירות: קורס מזכירה רפואית, קורס מזכירת בכירותועוד. מטרתו של כל קורס לתת את הדגש על הפונקציות המתאימות לו.

תכני קורס מזכירות :

  • ניהול משרד ועיניינים לוגיסטיים.
  • שיטות תיוק, דואר ובנק.
  • הכרה של רשת האינטרנט.
  • ניהול יעיל של יומן ואימיילOutlook
  • ניהול ותכנון זמנים.
  • שליחת מיילים.
  • מצגותPOWER POINT
  • עבודה עם גיליון אלקטרוני– EXCELL
  • הפקת דוחות והדפסת מסמכים.
  • גיבויי מידע במשרד.
  • ניהול נושאי רכישות.
  • ניהול תקשורת.
  • יחסי אנוש ומיומנויות תקשורת.
  • הכרת המסחר האלקטרוני.
  • אנגלית עסקית.

תנאי קבלה לקורס מזכירות

  • 12שנות לימוד.
  • מבחני מיון (אנגלית, הבנת הנקרא)
  • ועדת קבלה
  • ראיון אישי

תעודה מקבלים ממשרד העבודה ..

קורס מזכירות כללית בצפון במכללת המוביל

קורס מזכירות כללית בצפון

במידה וגם אתם חולמים על השתלבות בתפקידי ניהול משרד ומזכירות, הרי שמכללת המוביל תהיה הכתובת הנכונה בעבורכם. קורס מזכירות כללית במכללה, יאפשר לכם לעשות את הצעד הראשון שלכם בעולם המזכירות, דבר אשר פותח בפניכם דלתות לכל תחומי העיסוק שיש. בין אם מדובר במשרד עורכי דין, מזכירות בבית הספר –מועצות , משרדי הייטק או אפילו משרדי קידום ופיתוח אתרים. כל שיהיה עליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המכללה ולהיחשף לתחומים המבוקשים והמשתלמים ביותר כיום בשוק התעסוקה.

על חשיבותו של קורס מזכירות כללית

תפקיד המזכירה הוא אחד החשובים והמרכזיים ביותר בעל בית עסק או ארגון. המזכירה הינה ללא ספק אחת מדמויות המפתח אותה כל העובדים שבארגון מכירים והיא זו אשר משמשת פעמים רבות בתור מנהלת התפעול של הארגון. על כן, הרי שהכשרתה חייבת להיות מעמיקה ורחבה ולגעת בתחומי עיסוק שונים, זאת מעבר לתחום הפעילות העיקרי של הארגון בו תעבוד.

קורס מזכירות כללית + בכירה יהיה זה אשר יעניק לכם את האפשרות שברכישת כלל הכלים והמיומנויות הנדרשות על מנת לנהל משרד ברמה הגבוהה ביותר. הקורס יכשיר אתכם לתפקיד זה בצורה יסודית וייגע גם בתחומים הבאים:

  • ניהול לוגיסטי
  • תיאום פגישות
  • תיוק, קטלוג וטיפול בניירת
  • קשר ישיר עם הנהלת חשבונות
  • טיפול בתכתובת משרדית פנימית וחיצונית גם יחד
  • טיפול בסדר וניקיון בכל חלקי המשרד לרבות חדרי הישיבות
  • הענקת שירות בתחום הפעילות של הארגון, תלוי בהגדרות תפקיד ספציפיות
  • ועוד…

בסיומו של הקורס תוכלו לזכות בתעודה מטעם משרד העבודה ,הרווחה והשירותים החברתיים, וליהנות מהעובדה כי הקורס יהיה זה אשר מכשיר ומשלב אתכם בשוק העבודה של היום.

קורס מזכירות כללית – פותח לכם דלתות

פנייה אל מכללת המוביל מעניקה לכל אחד ואחת מכם את האפשרות שבהתפתחות מרשימה בתחום הארגוני והמנהלי. אין משרד, עסק או ארגון שלא נעזר במזכירה, ואכן, ככל שתכיר את התחום לעומק הרי שתוכל להביא לתועלת רבה יותר ולסייע לתפקודו התקין של הארגון על בסיס יום יומי. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מכללת המוביל כבר היום ולקבל את כל המידע הנדרש לכם בנוגע לקורסי המזכירות השונים, בין אם כללי, משפטית או אפילו בכירה.

תעודה :

אחרי ההצלחה במבחנים מקבלים תעודה מטעם משרד העבודה ,הרווחה והשירותים החברתיים .

למעלה

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ּ